לקראת השלג הצפוי: כוננות גבוהה במדא/הצלה
על פי דיווחי החזאים בערוצי התקשורת השונים ולאור הקור הרב ששורר בחוץ...קרררר
צפוי הערב לרדת שלג באיזור ירושלים והסביבה.
כונני מדא הכינו חלק מהאמבולנסים עם שרשראות והאמבולנסים 4 על 4 התקדמו למרכז העיר.
כל הכוננים מוכנים לפעילויות של שגרה גם בזמנים קשים לפעולה כשלגים ורוחות.
ארגון הצלה יפעיל ברגע שיחל לרדת שלג את מבצע החסד בלבן כמידי שנה בתקופת השלגים.
נקווה שהחורף הזה יעבור עלינו בשלום!!
|