בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הגאון עובדיה יוסף שליט"א חש ברע בביתו

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/1/2004 19:32 לינק ישיר 
הגאון עובדיה יוסף שליט"א חש ברע בביתו

הרב עובדיה שליט"א חש ברע היום והובהל לביתו רופא שבדק אותו .

הרבג לא אושפז ומחלים בביתו מכאבים ברגלו ומצינון.

למעוניינים בשמו המלא של הרב להתפלל לרפואתו

הרב עובדיה יוסף בן גוּרְגִ'יָה שליט"א.
מכאן שלוחה ברכת החלמה מהירה לכבוד הרב בתושח"י.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הגאון עובדיה יוסף שליט"א חש ברע בביתו
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext