"הצלה ביתר" בת"ד בכיש נס הרים
הערב בשעה 8:30 התקבל במוקד מד"א י"ם קריאה על ת"ד בכביש נס הרים לכיוון בית שמש תוך דקות הגיעו למקום מתנדבי "הצלה ביתר" והגישו עזרה ל: 2 פצועים במקום מתאונה חזיתית בכלי הרכב הנפגעים היו: פצוע במצב קל ופצועה במצב קל עד בינוני כוחות החילוץ עמלו כ:20 דקות לחלץ את הפצועה מהרכב
"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן
|