קישור לבלוג משעשע...
http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=16319
משפטים שרופאים מאוד אוהבים...
* אחותי, יש עלייך מזרק ומחט?
* אחי, תרשום לאשתי גלולות
* אני משתחרר היום?
* אני פרסונל
* אני רוצה MRI
* דוקטור אני מתה!
* דוקטור, זה סרטן?
* הוצאתם לי את הדם עם הבדיקות האלה
* הרופא בקופ"ח אמר שזה כלום
* כפרה, תסתכל לי בשקדים בגרון
* מה זה האדום שנהיה לי בעור?
* מתי אני משתחרר?
* נו מתי אני משתחרר?
* עאווה! אח! כואב!
* אנחנו רצים הולכת הבייתה
* דוקטור, תבדוק אם יש לי חום?
|
|