אופנוע "הצלה" נפרץ וחובל
מצורף קובץאופנוע מס' 05 שנמצא בשימוש אצל ראובן בן יצחק נפרץ ככל הנראה היום,
הדבר התגלה בזמן שראובן רצה לצאת למקרה ברח' ר' טרפון ברמב"ש, הוא פחת את הארגז בכדי להוציא את הקסדה אבל לתדהמתו הקסדה לא הייתה שם,
הוא נסע למקרה ברכבו לאחר סיום האירוע הוא ניגש לאופנוע בכדי ליבדוק להיכן יכלה להעלם הקסדה,
ואז הוא ראה לתדהמתו שהמנעול שבור לגמרי והקידון שהוא נעל שבור, מיד הוא קרא למשה טייטלבאום וראובן כהן שהיו המומים מהפריצה,
אבל הם לא איבדו זמן ומייד עדכנו את אלי ביר, דוקי, ואיתן אוחיון, (את ראובו פול לא הצליח טייטלבאום להשיג משום מה),
ראובן בן יצחק ניגש לתחנת המשטרה להגיש תלונה ומחר בבוקר יילקחו טביעת אצבעות, (מכיון שהבדיקה נעשית רק בבוקר),
אנו מקווים שזה המקרה האחרון בנושא זה,
להלן האופנוע שנפרץ:
תוקן על ידי - מתנדביקר - 18/01/2004 20:30:03

|
|