מחר בבית המתנדב תתקיים בשעה 19:00 בערב טכס השקת תוכנת תרגול למתנדבים בשיתוף מדא וקרן יוסף .
במקום יחולקו דיסקים לתרגול לכוננים.
הנכם מוזמנים.
נשלח ב-18/1/2004 23:16
האם למישהו יש הסבר מזה תוכנת תרגול??
תרגול של מה?
נשלח ב-18/1/2004 23:25
אני חושב שזו מערכת תרגול על עזרה ראשונה בצורה יפה ומרתקת .
חזרה על החיאה וכדומה .
אני אומר זאת כי שמעתי שבכמה מקומות בארץ חילקו זאת לכוננים ואולי גם זה מה שיהיה מחר בעיר .
נראה מחר בבית המתנדב.
נשלח ב-19/1/2004 09:47
מדובר בתוכנה מאוד יפה שעבדו עליה ויש בה סרטונים וחומר עיוני שהוא מעיין ריענון בעזרה-ראשונה וחוזר (אני חושב) על כל החומר הרלוונטי לכוננים. - מומלץ מאוד !!
נשלח ב-20/1/2004 00:00
מישהו שנכח בארוע יכול לעדכן אותנו בבקשה.
נשלח ב-20/1/2004 01:23
בדובר בדיסק מדהים חובה לכל חובש
זה בקיצור קורס 88 על המחשב שלך עם הדגמות ויזואליות במצגות או בסרט
הסרטים והמצגות עשויים במקצועיות רבה
בקיצר מומלץ מאד
הערות לדיסק הבא : אני חושב שכדאי להרחיב יותר על מחלות ואופן הזיהוי