הי. יש כאן אולי מישהו שסובל\סבל מדכאון קליני? אני ממש רוצה לדבר עם מישהו על זה ואין לי..
http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2236-13781,00.html אני מקווה ששם יוכלו לעזור לך...