כבר מיום חמישי בלילה ועד עכשיו עומד בצומת רמות- רמת שלמה, אופנוע של "הצלה" על המדרכה והשאלה היא: למה???
האופנוע הוא של הצלה בני ברק ולא של ירושלים . והוא עומד שם עקב תקר בצמיג.
אה, תודה:-)
אגב... תודה על תשומת הלב.