|
|
| נשלח ב-27/1/2004 17:44 |
|
| |
יום עמוס מאד בי-ם,נהגים מתנדבים נקראו
יום עמוס מאד בירושלים בעיקר היה העומד בשעות הבוקר, ונקראו נהגים מתנדבים לבוא לגבות את השגרה.
|
|
|
|
| נשלח ב-27/1/2004 20:25 |
|
| |
למעלה מ-8 החייאות היו היום בירושלים. בינהם של שני תינוקות מפסגת זאב.
וזה חוץ מת.ד. קשות על הבוקר ועוד מקרי שיגרה.
עד עכשיו נפתחו בויזה למעלה מ - 250 ארועים והכוננים הוזעקו ליותר מ - 80 קריאות.
|
|
|
|
| נשלח ב-27/1/2004 22:53 |
|
| |
עד עכשיו 99 מקרי חירום לכוננים ולהצלה י-ם
תוקן על ידי - הצלה_מדא - 27/01/2004 22:56:42
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|