בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מד"א משיק תכנת לווין חדשה באמבולנסים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/1/2004 17:48 לינק ישיר 
מד"א משיק תכנת לווין חדשה באמבולנסים

מהיום: אמבולנסים של מד"א בניווט לווייני



המערכת, פרי פיתוח חברה ישראלית, תאפשר איתור מיידי ומדוייק של כל האמבולנסים והניידות בכל הארץ, בכל רגע נתון. תורני המוקד יוכלו להזניק את האמבולנסים למקרי חירום ופיגועים במהירות מירבית. העלות: 4 מיליון דולר, תרומה מבריטניה
מוטי גל



מגן דוד אדום השיק היום (ב') מערכת בקרה ושליטה לווינית, שתאפשר קיצור משמעותי של זמן ההגעה לחולים ופצועים. המערכת, פרי פיתוח חברת "נס טכנולוגיות", מאתרת בכל רגע נתון את האמבולנסים וניידות הטיפול הנמרץ, ומאפשרת לתורן המוקד להזניק למקום האירוע את הצוותים הקרובים ביותר.




בימים אלו הוצבה המערכת ב- 450 אמבולנסים רגילים, 100 ניידות לטיפול נמרץ (נט"ן) ובמוקדים האזוריים של מד"א. המערכת משלבת מחשבים מותאמים להפעלה ברכב, טכנולוגיות איתור מיקום לוויני (GPS), תקשורת נתונים סלולרית CDPD ותקשורת קווית. עלות הפרויקט נאמדת בכ-4 מיליון דולר, תרומת אגודת ידידי מד"א בבריטניה.



המערכת, כך טוענים במד"א, מסייעת להצלת חיי אדם בשל היכולת לקצר את זמני התגובה באמצעות איתור מיידי ומדוייק של כל אחד מהאמבולנסים והנט"נים בכל הארץ, בכל רגע נתון על מפה ממוחשבת. כך, ניתן לשגר את האמבולנס המתאים והקרוב ביותר למקרה.



התקנת המערכת כבר הצילה חיים. באחד המקרים, לקתה ילדה בת שמונה בדום לב בהוד השרון, כשבאותה העת נט"ן מד"א הקרוב ביותר היה עסוק במקרה חרום אחר. תורן המוקד במד"א איתר במערכת השליטה והבקרה אמבולנס כונן במרחק שני בניינים משם כשהם בדרכם להשתלמות. האמבולנס הונחה לצאת לאירוע והגיע תוך כשתי דקות. חייה של הילדה ניצלו.



במקרה אחר, נמסר למוקד מד"א על תינוקת שנחבלה בראשה בכסייפה. אמבולנס שעבר בקרבת הישוב בדרכו למד"א ערד מהמרכז הרפואי "סורוקה" אותר על ידי המערכת והמוקדן הנחה אותו להגיע ליישוב לטיפול מיידי בתינוקת.


ווי נט


הכתבה סוקרה אמש בכל ערוצי התקשורת.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2004 19:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/1/2004 19:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עוד אחת



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/1/2004 09:18 לינק ישיר 

יש גם חסרונות למערכת המהוללת תשאלו נהגי נט"ן שכבר משתמשים ובאזורים בארץ (חולון) ומוקדנים ויקח זמן מה עד שהכל יעבוד בצורה ישרה ובריאה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מד"א משיק תכנת לווין חדשה באמבולנסים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext