מגן דוד אדום מחזק את המתנדבים בשעה הקשה
בית מגן דוד אדום מחזקים את מאות המתנדבים בשעתם הקשה והכואבת.
שעה זו היא שעה של אבל וכאב של כולנו,מראות זוועה שלא ישכחו מאיתנו במהרה.
מר רונן בשארי מנהל מד"א ירושלים שלח ביפר למתנדבים ובו הודעה בזה הלשון
"לכל העובדים והמתנדבים אשר נטלו חלק בפיגוע ובשגרה, שוב עמדתם במשימה והוכחתם שיש על מי לסמוך, ברצוני להודות באופן אישי על הנחישות ,הנחרצות,והמוטיבציה האישית של כל אחד ואחת מכם , ישר כוח"..רונן בשארי.
בשם חברי ומנהלי פורום הצלה ירושלים ברצוני לאחל לכולנו
יהי רצון שלא ישמע עוד שוד ושבר בגבולינו ובילע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים ונאמר אמן!!!!
|
|