בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מגן דוד אדום מחזק את המתנדבים בשעה הקשה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/1/2004 22:35 לינק ישיר 
מגן דוד אדום מחזק את המתנדבים בשעה הקשה

בית מגן דוד אדום מחזקים את מאות המתנדבים בשעתם הקשה והכואבת.

שעה זו היא שעה של אבל וכאב של כולנו,מראות זוועה שלא ישכחו מאיתנו במהרה.

מר רונן בשארי מנהל מד"א ירושלים שלח ביפר למתנדבים ובו הודעה בזה הלשון

"לכל העובדים והמתנדבים אשר נטלו חלק בפיגוע ובשגרה, שוב עמדתם במשימה והוכחתם שיש על מי לסמוך, ברצוני להודות באופן אישי על הנחישות ,הנחרצות,והמוטיבציה האישית של כל אחד ואחת מכם , ישר כוח"..רונן בשארי.




בשם חברי ומנהלי פורום הצלה ירושלים ברצוני לאחל לכולנו

יהי רצון שלא ישמע עוד שוד ושבר בגבולינו ובילע המוות לנצח ומחה ה' אלוקים דמעה מעל כל פנים ונאמר אמן!!!!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/1/2004 22:39 לינק ישיר 

כמו כן יו"ר הצלה ירושלים ביקש להעביר למתנדבים את רגשותיו על הפעילות המדהימה והמיוחדת המסורה והמקצועית של המתנדבים במד"א החברים בארגון ומתפלל כי לא נדע עוד צער ושכול.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מגן דוד אדום מחזק את המתנדבים בשעה הקשה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext