בית פורומים הצלה ומדא ישראל

כיצד אני מצטרף לארגון הצלה?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/1/2004 16:05 לינק ישיר 
כיצד אני מצטרף לארגון הצלה?

אני בחור דתי מגוד עציון ואני מעוניין להצטרף לפעילות הקודש של ארגון "הצלה".
כיצד ולני אני פונה
תודה



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-31/1/2004 19:00 לינק ישיר 

יש לך עבר כלשהוא בעזרה ראשונה?
למדת קורסים? יש לך תעודה כלשהי?
מהי הכשרתך?

צריך לעבור קורס עזרה ראשונה מינימום 88 שעות.
להתנדב כשנה במד"א במשמרות.
להיות כונן הצלה וחירום בעל קוד כונן מטעם מגן דוד אדום
להיות בעל רכב
ולהיות נשוי.

באם הינך עומד בדרישות נשמח לראותך בין שורותינו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/3/2004 18:49 לינק ישיר 

אני מוכן לעשות קורס עזרה ראשונה
ואני עומד בשאר הקריטריונים.
אנא תנו לי מסר טלפון או כתובת בירושלים או ביו"ש שאני יוכל להתחיל את הפרוצדורה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > כיצד אני מצטרף לארגון הצלה?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext