:-)
טוב, כנראה לא הסברתי את השאלה מספיק... האם זה פורום למתנדבי הצלה בלבד או שגם חובשות במד"א ירושלים יכולות להצטרף?
בוודאי, הפורום הוא לכל מתנדבי מדא והצלה ירושלים, וגם למתנדבות של מדא. גם כאן יש עזרת נשים בפורום. נשמח לראותך כותבת ומעדכנת את הפורום.
בוודאי שיש כאן עזרת נשים, ואפילו גדולה מאוד להפתעתי, מצטערת שלא יכולתי לענות עד עכשיו.... מה שלום כולם??!!!