|
|
| נשלח ב-1/2/2004 09:23 |
|
| |
שלום לכולם. אתר נחמד, יש גם "עזרת נשים"?
:-)
|
|
|
|
| נשלח ב-1/2/2004 21:56 |
|
| |
טוב, כנראה לא הסברתי את השאלה מספיק... האם זה פורום למתנדבי הצלה בלבד או שגם חובשות במד"א ירושלים יכולות להצטרף?
|
|
|
|
| נשלח ב-2/2/2004 15:56 |
|
| |
בוודאי, הפורום הוא לכל מתנדבי מדא והצלה ירושלים, וגם למתנדבות של מדא.
גם כאן יש עזרת נשים בפורום.
נשמח לראותך כותבת ומעדכנת את הפורום.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-3/2/2004 15:13 |
|
| |
בוודאי שיש כאן עזרת נשים, ואפילו גדולה מאוד להפתעתי,
מצטערת שלא יכולתי לענות עד עכשיו....
מה שלום כולם??!!!
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|