|
|
| נשלח ב-3/2/2004 16:07 |
|
| |
אני מחפש טופס 'דו"ח כוננים'.
אשמח אם מאן דהו יידע אותי היכן ניתן להוריד מהרשת טופס 'דו"ח כוננים'.
או כל דרך אחרת שאפשר להשיג את הטופס. (בתחנה, אפשרות נוספת בבקשה.)
תודה מראש.
|
|
|
|
| נשלח ב-3/2/2004 16:23 |
|
| |
אולי דרך מפקד הצוות שלך, בשכונה בה אתה כונן.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-3/2/2004 23:43 |
|
| |
אין לי בעייה להעלות את זה אבל לא תוכל להוריד כי זה פחות מ - 100 KB אבל אוכל לשלוח לך את זה לאיימל.
|
|
|
|
| נשלח ב-3/2/2004 23:46 |
|
| |
במשרד כונני י-ם.ואם תשאיר מס, פקס יישלח אליך,כשירות מועיל לכונן מסור שלא מדווח....
|
|
|
|
| נשלח ב-3/2/2004 23:48 |
|
| |
בעצם.... נזכרתי.
באתר מד"א ירושלים יש בסידור עבודה בקטגוריית כוננים את הטופס דיווח ואפשר להדפיס את זה.
http://www.101.up.co.il/
תוקן על ידי - למען_החיים - 03/02/2004 23:48:10
|
|
|
|
| נשלח ב-3/2/2004 23:48 |
|
| |
במשרד כוננים,ואם תשאיר מס'פקס יישלח אליך כשירות מסור לכונן שלא מדווח....
|
|
|
|
| נשלח ב-4/2/2004 10:00 |
|
| |
גם בתקליטור הרענון לחובש שמופץ עכשיו למתנדבים יש את הטופס להדפסה.
|
|
|
|
| נשלח ב-4/2/2004 14:22 |
|
| |
חברים יקרים תודה לכולכם.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|