בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מד"א קורא בדחיפות לבעלי דם 0 לתרום דם!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/2/2004 16:27 לינק ישיר 
מד"א קורא בדחיפות לבעלי דם 0 לתרום דם!!

מד''א קורא לבעלי דם מסוג O לתרום דם בדחיפות

שירות מעריב
שירותי הדם של מגן דוד אדום מודיעים על מחסור עונתי חמור בבנק הדם במנות דם מסוג O. חדרי ההתרמה בתחנות מד''א בחיפה, בירושלים, בבאר שבע, בתחנה המרכזית בעפולה ובמרכז שירותי הדם של מד''א במתחם תל-השומר יהיו פתוחים ברציפות מ-17:00 עד 22:00 בלילה וביום שישי מ- 8:00 בבוקר עד 13:00 בצהריים.


http://www.maariv.co.il/channels/0/ART/641/704.html



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מד"א קורא בדחיפות לבעלי דם 0 לתרום דם!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext