דוחות חניה למתנדבי הצלה
היי,
פתחתי אשכול זה כדי שמי שיש לו כשרון כתיבה וכושר שכנוע שיערוך כאן באשכול מאמרים ומכתבים לדוגמא (להכניס הרבה רגש והגיון) עבור קמפיין רציני לשכנוע הרשויות לתת אישורי חניה לחובשי הצלה בכל הארץ.
שלא יתנו יותר דוחות
אז קדימה. מחכה לעבודתכם הפוריה...
|