דני נווה ואלי בין תורמים דם למד"א י-ם
מצורף קובץשר הבריאות מר דני נווה נענה לבקש מגן דוד אדום בבקשתו הדחופה לתרומת דם מסוג O והגיע ביוזמת ובהזמנת המנכ"ל אבי זוהר ועוזרו הנאמן ויו"ר ועד העובדים הארצית אלי בין (שגרירי הכבוד להצלה ירושלים) לתחנת מגן דוד אדום בירושלים ע"מ לתרום דם בשעה נחוצה זו .
את האירוח לשר נתן מנהל האזור החדש מר רונן באשרי .
אלי בין גם הוא הצטרף לדני נווה ו"נפל" לידיו הנאמנות של חבירינו ג'אבר שמיד לאחר ש"דקר" את שר הבריאות רץ לדקור גם את ה"בוס" שלו אלי.
הרב דוקי גרינוולד יו"ר הצלה ואלי ביר הוזמנו ע"י אלי ואבי לתת כבוד למעמד .
אישים נוספים ממד"א הגיעו מתל אביב כדוגמת אורן והדובר ונציגים נוספים מהמרכז.
לאחר סיום התרמה , ירדו המכובדים לסיור בתחנה ולמוקד ששם קיבלו את פניהם מנהל המוקד יניב זארוג והקצמ"ש ואחראי המתנדבים אבי חובב , השר קיבל תדרוך על מערך הכוננות בירושלים בשעת אסון ובשגרה וראה לראשונה את מערכת המחשוב של המוקד המשוכלל בעולם וכמובן ראה את פעולת הGPS. השר הודה למארחיו ואמר שיבוא שוב בכל הזדמנות לבית מד"א .
בתמונה : שר הבריאות לאחר התרומה עם אלי בין מעבירים חוויות לידו דוקי הגדול

|
|