|
|
| נשלח ב-8/2/2004 11:20 |
|
| |
בתור תושבת הכפר אני שמחה לראות את האיחוד ואני מקוה שלא יצטרכו להשתמש בשירותם.
יישר כוח
ותודה מיוחדת למתנדבים בכפר המוכנים לכל צרה וללא פוליטיקות.
(אגב אייך הנשים שלכן לא מתלוננות?)
ולמה אין כיתוב תחת התמונות שנדע מי , כמה, ולמה...
|
|
|
|
| נשלח ב-8/2/2004 15:00 |
|
| |
אכן יישר כח גדול!!!
הערב היה אדיר ראינו בו את מקסימום הטוב שיש בארגון "הצלה ירושלים",
שבכל מקום שאפשר לעזור בו להציל חיים הם נרתמים לטובה ולא ההיפך,,,
וכן יישר כח גדול לכל המארגנים שאירגנו את הערב הניפלא הזה.
|
|
|
|
|
| נשלח ב-8/2/2004 19:56 |
|
| |
כפרית את צודקת, למען החיים הזדרז לעדכן אותנו ולשים תמונות למרות השעה המאוחרת : שימי לב מתי הוא שם את התמונות.
אז לגבי הכיתוב נוותר לו ואני אנסה למלאות את החסר ..
למען החיים תודה אתה גדול כרגיל!
|
|
|
|
| נשלח ב-9/2/2004 02:51 |
|
| |
שמות החברים החדשים מכפר חב"ד.
בחסות אתר חבד און ליין
פיני גרליק, פיני טרבניק, איציק בלוי, אפי גולדברג, שמואל פלס, חיים גלבשטיין, חיים פרידמן, משל גלבשטיין, אריאל חדד, ברוך גלבשטיין. יישר כוח!!!
|
|
|
|
|