לא ברחתי, אני קוראת באדיקות, אני פשוט לא יכולה להגיב מהמחשב המעפן שיש איפה שאני גרה, וגם אני כל היום במחלקות, שיהיה לכולם יום טוב,
בהצלחה רבה נעמה, אנו שמחים שאת קוראת את הנעשה כאן למרות שאינך מגיבה כמו עשרות חברים. בהצלחה ונשמח לראות מידי פעם תגובות וחדשות משע"צ.