בית פורומים הצלה ומדא ישראל

היי לכולם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-8/2/2004 16:03 לינק ישיר 
היי לכולם

לא ברחתי, אני קוראת באדיקות, אני פשוט לא יכולה להגיב מהמחשב המעפן שיש איפה שאני גרה,

וגם אני כל היום במחלקות,

שיהיה לכולם יום טוב,



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-8/2/2004 19:59 לינק ישיר 

בהצלחה רבה נעמה, אנו שמחים שאת קוראת את הנעשה כאן למרות שאינך מגיבה כמו עשרות חברים.

בהצלחה ונשמח לראות מידי פעם תגובות וחדשות משע"צ.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > היי לכולם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext