בית פורומים הצלה ומדא ישראל

"הצלה ביתר " טיפלו בנפגעי בקטבי"ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-9/2/2004 22:08 לינק ישיר 
"הצלה ביתר " טיפלו בנפגעי בקטבי"ם

הערב סמוך לשעה 7 נתקבלה קריאה במגן דוד אדום על זריקות אבנים ובקובוקי תבערה ע"י תחנת הדלק יער ביתר
כוחות "הצלה ביתר " הוזנקו למקום תוך דקות וטיפלו בפצועה שנפגעה מאבנים ומס' פצועים נוספים שנפגעו מהלם

במהלך האירוע נפגעו כ:7 כלי רכב

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 09/02/2004 23:50:09



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/2/2004 02:23 לינק ישיר 

יש תמונות?

סוף מעשה במחשב(ה) תחילה...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > "הצלה ביתר " טיפלו בנפגעי בקטבי"ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext