"הצלה ביתר " טיפלו בנפגעי בקטבי"ם
הערב סמוך לשעה 7 נתקבלה קריאה במגן דוד אדום על זריקות אבנים ובקובוקי תבערה ע"י תחנת הדלק יער ביתר
כוחות "הצלה ביתר " הוזנקו למקום תוך דקות וטיפלו בפצועה שנפגעה מאבנים ומס' פצועים נוספים שנפגעו מהלם
במהלך האירוע נפגעו כ:7 כלי רכב
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 09/02/2004 23:50:09
|