בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ידעתם????? גם מד"א היו בהאג!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/2/2004 03:03 לינק ישיר 
ידעתם????? גם מד"א היו בהאג!!!
מצורף קובץ

זה אמנם סוד, אסור לגלות לאף אחד. אבל.... גם למד"א היה משלחת להאג. נכון, לא ראיתם אותם בעיתונות לא בארצית ולא בעולמית וגם לא דיברו על זה בטלויזיה או ברדיו אבל.... הם היו שם ואפילו הצטלמו. כמובן היה ליד מה להצטלם...

תמונה באדיבות זק"א




דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-1/3/2004 02:10 לינק ישיר 

היתה תמונה בהמודיע למחרת



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-1/3/2004 15:33 לינק ישיר 

אבל למה מד"א שולח אוטיסטים ואילמים?
זה לא מפתיע שלא שמעו עליהם!
בסך הכל טיול להאג לכמה קרובים לצלחת



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ידעתם????? גם מד"א היו בהאג!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext