| נשלח ב-29/2/2004 19:16 |
|
| |
"תחרות תחפושות"
"תחרות תחפושות" לילדי המתנדבים!!!
כל מתנדב יכול לצרף בקובץ את תמונת ילדיו מחופשים, הזוכים יזכו בפרס!!
|
|
|
|
| נשלח ב-1/3/2004 02:12 |
|
| |
שתי שאלות?
1. מותר לתת מדים מקוריים לילדים?
2. האם התחפושות הם דווקה קשורות למד"א/הצלה?
|
|
|
|
|
| נשלח ב-1/3/2004 18:01 |
|
| |
מגןדוד את שאלתך הראשונה לא הבנתי ובקשר לשאלה 2 התחפושות לא חייבות להיות קשורות להצלה/מד"א
|
|
|
|
| נשלח ב-2/3/2004 00:20 |
|
| |
השאלה היא במישור העקרוני האם מותר לפי נהלי מד"א, או מטעמי בטחון כדי שלא יתחזו,
האם מותר לתת למישהו אחר מדים אפי' רק לתחפושת של פורים?
|
|
|
|
| נשלח ב-4/3/2004 16:22 |
|
| |
למען האמת אני לא יודע
|
|
|
|
| נשלח ב-5/3/2004 14:32 |
|
| |
בשביל פורים מותר הכל
|
|
|
|
| נשלח ב-5/3/2004 15:54 |
|
| |
חבר'ה יש תמונות יפהפיות של ילדים עם תחפושות של הצלה ירושלים , יש ברוטר , יש בלדת, יש בעוד אתרים, תמונות יפהפיות. מתי יכניסו לכאן? למקור?
|
|
|
|
|