בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

מעמד רחיים של יד בביהמ"ד ירא ה'

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/3/2004 09:44 לינק ישיר 
מעמד רחיים של יד בביהמ"ד ירא ה'
מצורף קובץ

היינט נאכט איז פארגעקומען א גרויסע מעמד פון רחיים של יד אין שול פון הגה"צ ר' יחזקאל ראטה שליט"א, אנגעפירט מיטן מעמד האט רב הצעיר ד'קארלעסבורג שליט"א.

דער חשובער משגיח הרב עסטרייכער שליט"א איז געשטאנען א גאנצע צייט און אכטונג געגעבן אז אלעס זאל זיין על צד היותר טוב.

און ביי די געלעגנהייט וויל איך טאקע אויסדריקן א הארציגן ישר כוח פארן מיך מזכה זיין מיט אזא חשובע מצוה.

אויפן בילד
<רב הצעיר, המשגיח, הטוחנים>

===
אין רשות לקחת תמונות שלי לפורום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another forum




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2004 09:47 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מען ברענגט נאך א זאק מיט ווייץ צום מאלען פאר פסח הבעל"ט.

===
אין רשות לקחת תמונות שלי לפורום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another forum




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2004 09:48 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מען שעפט ארויס ווייץ פונעם זאק, אריין אינעם רחיים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2004 09:50 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די ווייץ שטייט גרייט צו ווערען געמאלען, מיטן רחיים של יד לכ' פסח הבעל"ט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2004 09:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

עס קומט אריין א נייעס קאל אינמיטן מאלן די ווייץ, איך האב געמוזט איבער זאגן דעם "לשם מצות מצוה" וועגן די קאל וואס איז אריינגעקומען.

===
אין רשות לקחת תמונות שלי לפורום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another forum




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2004 09:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מען קלינט אפ די אפפאל פון די ווייצלעך, כדאי די חשובע כולל יונגעלייט זאלן מארגן קענען לערנען אומגעשטערט.

עס ווערט געמערקט די חשובע משגיח הי"ו וואס געט אכטונג אז ס'זאל נישט ח"ו צו קומען קיין חמץ כל שהוא.

===
אין רשות לקחת תמונות שלי לפורום אחר בלי רשות.
there is no permission to take any of my pictures to another forum




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2004 18:05 לינק ישיר 

העי דזשובוי, א נייע דשאב?...
די בילד האט דיך פארראטן...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/3/2004 20:32 לינק ישיר 

אזוי, האלב נאקעט?!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > מעמד רחיים של יד בביהמ"ד ירא ה'
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext