| נשלח ב-2/3/2004 09:52 |
|
| |
שיבוץ
שלום לכולם,
אני צריכה עזרה דחופה:
האם מישהו יכול להעלות את שיבוץ הנהגים העובדים חודש מרץ? או להגיד לי ממי לבקש אותו בתחנה?
בבקשה זה מאוד דחוף.
תודה מראש.
|
|
|
|
| נשלח ב-3/3/2004 14:21 |
|
| |
בבקשה, זה ממש דחוף. מישהו???

|
|
|
|
|
| נשלח ב-4/3/2004 03:02 |
|
| |
מחר בעזרת ה' יהיה שיבוץ!!!!!!! (בעצם היום)
|
|
|
|
|