בית פורומים הצלה ומדא ישראל

נמצאה באג בגוף האדם - האם יש למשהו פתרון

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/3/2004 01:28 לינק ישיר 
נמצאה באג בגוף האדם - האם יש למשהו פתרון

זה דיי טיפשי אבל אתם חייבים לנסות, זה הולך לשגע אתכם

בזמן שאתם ליד השולחן שלכם, תרימו טיפה את כף הרגל הימנית מהרצפה ועשו

מעגלים עם כיוון השעון עם רגל ימין.

עכשיו, תו"כ זה, ציירו את המספר 6 באויר עם יד ימין.

הרגל שלכם אוטומטית תזוז בכיוון השני ולא תוכלו לעשות דבר בכדי לעצור זאת.

הייתי אומר שמצאנו באג.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/3/2004 14:24 לינק ישיר 

מעניין,
מה ההסבר לכך?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-5/3/2004 01:14 לינק ישיר 

מגניף



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-5/3/2004 12:07 לינק ישיר 

זה לא באג, זה כמו לעשות סיבובים על היד על בטן ותו"כ להרים ולהוריד את היד על הראש...

שבת שלום



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > נמצאה באג בגוף האדם - האם יש למשהו פתרון
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext