בית פורומים הצלה ומדא ישראל

לקראת פורים יוצא ארגון "הצלה ירושלים"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/3/2004 18:49 לינק ישיר 
לקראת פורים יוצא ארגון "הצלה ירושלים"

לקראת פורים יוצא ארגון "הצלה ירושלים" במגבית מיוחדת בסימן "רווח והצלה יעמוד ליהודים". במסגרת המגבית יחולקו בכל תיבות הדואר ובעיתונות החרדית מעטפות מיוחדות אשר בתוכם יצורף עיתון ובו סיקור על הנעשה בארגון בתקופה האחרונה, וכן תמונות מהשטח.
בשנה האחרונה התפתח ארגון "הצלה ירושלים" בצורה משמעותית ורכש בשנה האחרונה עשרות אופנועי הצלה-חירום שהועמדו לרשות כונני מד"א - "הצלה ירושלים"
חברי היחידה טיפלו במשך השנה האחרונה במאות אירועי חירום, הצלת חיים וסיוע הומניטרי.
"העלויות יקרות מאד" - אומר ר' דוד גרינוולד יו"ר הארגון. "ערכות החייאה, בלוני חמצן, אמבולנסים ואופנועים אשר נחיצותם ברורה והוכחה כאמצעים מצילי חיים, וכן החזקת מערכת התקשורת של הארגון הכוללת מירסים וביפרים לכל המתנדבים בהם הם מוזעקים לקריאות בכל רחבי העיר בכל שעות היממה והציוד שמתבלה ועוד מסתכמות בהוצאות גדולות ומרובות הכרוכות בהצלת חיים של ממש"
בתכנון כעת להעניק לכל מתנדב ערכת דפיברילטור-מכשיר הנותן שוקים חשמליים, ומציל חיים באירועי התקפי לב. עלות כל מכשיר כזו יקרה מאד ומתנדבים רבים כבר אבזרו בערכות כאלו במהלך החדשים האחרונים ואף זכו להציל את חייהם של לא מעט תושבים שנזקקו לסיוע מהמכשיר המיוחד .ב"הצלה ירושלים" מאמינים, שתושבי העיר שראו את המתנדבים במהלך כל השנה באלפי מקרי חירום, בתנאי מזג אויר קשים ובמשך כל שעות היממה, יסייעו לארגון להמשיך ולהתפתח למען רווחת התושבים.
לקראת המגבית המרכזית של ימי הפורים ב "הצלה ירושלים" נפתח מוקד תרומות (שיחת חינם) אליו ניתן לצלצל 24 שעות ביממה ולתרום לארגון ולפעולותיו הברוכות

http://ladaat.net/old/a.php?id=1078245936



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > לקראת פורים יוצא ארגון "הצלה ירושלים"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext