סליחה על האיחור.... שיבוצים נשלחו באימל
למען החיים: רגשי תודה לך שלוחים! מאת המתנדבת המורעלת אשר סוף סוף לאחר קבלת השיבוץ, ישנה ואוכלת, ואת המשמרת הבאה מתכננת... עד לחודש הבא אעזוב אותך במנוחה, ואין ספק שכך יקויים בך "מייגון לשמחה"... יישר כח ופורים שמח!