חברים, זהירות עם הוסט !!
התוכנית: מחבלת במדים של מד''א
השב''כ סיכל תוכנית של הפת''ח לבצע פיגוע משולש, באמצעות מחבלת מחופשת לעובדת מד''א
מאיר סויסה ועמית כהן
השב''כ סיכל לאחרונה תוכנית של הזרוע הצבאית של הפת''ח, להוציא לפועל פיגוע משולש באמצעות מחבלת מתאבדת שתתחפש למתנדבת של מגן דוד אדום (מד''א).
התרחיש הנורא נמנע לאחר שהמחבלת הסגירה את עצמה לידי כוחות הביטחון. היא גילתה שחבריה לחוליה, שני מחבלים אחרים, היו אמורים לעלות לאוטובוס במרכז ישראל - ולהתפוצץ.
המחבלת תודרכה להמתין לבואם של כוחות הביטחון, כשהיא לבושה במדי מד''א, ולפוצץ את עצמה סמוך להתקהלות. בעקבות מעצר המחבלת נלכדו כל חברי החוליה, שפעלו בשכם. כתב אישום נגד המחבלת הוגש השבוע לבית הדין הצבאי בסאלם ומשפטה ייפתח בזמן הקרוב.
http://www.maariv.co.il/channels/1/ART/663/930.html
יצאה הנחיה לפני כשנתיים, לכל עובדי/מתנדבי מד''א שלא
להשאיר אפודי זיהוי במקום בולט ברכב, על מנת שאלה לא ייגנבו וישמשו לפח"ע.
לצערי, רוב החובשים בארץ מעדיפים את הבטלת האפוד (לצרכי דאווין נטו) על פני ההנחיה הביטחונית החשובה הזו, ועל כן ניתן לראות רכבים עם אפודי זיהוי כאלה בכל רחבי הארץ.
נכון, אפשר להשיג אפודים מן הסתם גם בדרכים אחרות, אבל ההנחיה עדיין במקומה ונכונה, לטעמי בכל אופן.
http://rotter.net/forum/scoop/8542.shtml
 |
|
|