השתלמות הכוננים שהיתה אמורה להיות ב-17 לחודש בוטלה בעקבות רישום קטן מאד.
זאת לאחר שינוי בשבוע שעבר מימים רביעי וחמישי במלואם ליום רביעי אחה"צ ועד יום שישי.
זאת לאחר כ-10 ביפרים לכלל הכוננים ו-10 ביפרים למפק"צים שישלחו את החברה להרשם.
מה קורה שם בגדוד הכוננים? איפה דובי מייזל האגדי? איפה ההענות המיידית של שנה שעברה? איפה השתלמות כוננים עם 180 חברים?
מה קורה???????????????
נשלח ב-15/3/2004 20:06
חיים,
לי יש שאלה אחרת:
מדוע לא מאפשרים גם למתנדבים בוגרים להצטרף להשתלמות? (שאלתי את אחד ממפקדי הצוותות והוא אמר שאין למתנדבים בוגרים אפשרות להצטרף).
מ ד ו ע ?????!!!!!!!
אין לי שום ספק שאם היו מאפשרים גם למתנדבים בוגרים להצטרף, היה מספיק רישום!!!
נשלח ב-15/3/2004 20:50
אם יעשו את ההשתלמות בבין-הזמנים נזכה גם אנחנו האברכים להשתתף בה, וכבוד ועונג יהיה לנו.
נשלח ב-15/3/2004 21:27
אם ההנחת עבודה של מד"א הייתה משתנת עם מה שקורה בשטח אז ודאי שההענות הייתה מוגברת. הנוסחא מאוד פשוטה:
מספר הכוננים היום של מד"א, מהכוננים שלא עסוקים בכלום כל היום חוץ מלהיות כוננים שואף לאפס! מישום שדבר ראשון רב הכוננים הם מהציבור החרדי, והרי משפחה חרדית ממוצעת נפגעה בגלל הגזרות הכלכליות בלפחות 1500 ש"ח בממוצע!!!, לכן הכונן הולך היום לעבוד, כמו שאר הציבור בארץ אשר עובד ומתפרנס! כיום מד"א קובע את ההשתלמויות שלו כאילו היה הכונן עובד שכר של המערכת!
אם ההשתלמות היתה בחול המועד פסח אזי היתה טענה נגד כל הכוננים אם הם לא היו נרשמים, כי בסופו של דבר רוב רובו המוחלט של הכוננים בחול המועד פנוי או לפחות יכול לארגן לעצמו יומיים חופש מהעבודה לטובת השכלה כה חשובה!!!
מישהוא צריך לנער למעלה את החשיבה, ניגמרה ההנחת העבודה שאמרה: "אם הכונן עובד אז איך הוא כונן???"
אני לעצמי מרשה לקפוץ למקרה חמור באמצע העבודה אבל להפסיד יומיים עבודה זה לא בא בחשבון!!! לא אפסיד את פרנסת משפחתי לטובת קורס, אפסיד את פרנסת משפחתי לטובת הצלת חיים, אפילו ספק הצלת חיים!
נשלח ב-16/3/2004 15:41
דברים כדורבנות!
זו עוד תסמונת של מד"א כארגון ששכח שהוא מבוסס על מתנדבים!
נשלח ב-16/3/2004 21:56
חבל שאתה חושב ככה.
אני דווקא חושב שיש אנשים במד"א שמוקירים ומעריכים את פעולת הכוננים ..גם אם הם עובדים ולא יכולים לצאת כל הזמן .
אני אישית מצדיע לכל מתנדב מד"א וביחוד לכוננים הנותנים כתף להצלת חיים לילה כיום. יישר כח ותמשיכו כך.
נשלח ב-17/3/2004 18:17
אני הייתי שמחה לצאת להשתלמות, אילו הייתי יודעת על זה מראש... הביפר הראשון שקיבלתי בנושא היה יומיים לפני התאריך הצפוי. לא לכולם יוצא להגיע תדיר לתחנה ואני יודעת על עוד שני כוננים כמוני שלא יצאו משום שלא ידעו על כך מראש. עם כל הכבוד, גם אלו שעובדים ויכולים לקחת חופש, הם צריכים לדעת על כך בתחילת החודש לכל המאוחר כדי שיוכלו לסדר את הדברים בעבודה. ההשתלמויות האלו הם רעיון מצויין והייתי שמחה ללכת. חבל.