בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בוטלה השתלמות כוננים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/3/2004 19:52 לינק ישיר 
בוטלה השתלמות כוננים

השתלמות הכוננים שהיתה אמורה להיות ב-17 לחודש בוטלה בעקבות רישום קטן מאד.
זאת לאחר שינוי בשבוע שעבר מימים רביעי וחמישי במלואם ליום רביעי אחה"צ ועד יום שישי.
זאת לאחר כ-10 ביפרים לכלל הכוננים ו-10 ביפרים למפק"צים שישלחו את החברה להרשם.
מה קורה שם בגדוד הכוננים? איפה דובי מייזל האגדי? איפה ההענות המיידית של שנה שעברה? איפה השתלמות כוננים עם 180 חברים?
מה קורה???????????????



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2004 20:06 לינק ישיר 

חיים,

לי יש שאלה אחרת:

מדוע לא מאפשרים גם למתנדבים בוגרים להצטרף להשתלמות? (שאלתי את אחד ממפקדי הצוותות והוא אמר שאין למתנדבים בוגרים אפשרות להצטרף).

מ ד ו ע ?????!!!!!!!

אין לי שום ספק שאם היו מאפשרים גם למתנדבים בוגרים להצטרף, היה מספיק רישום!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2004 20:50 לינק ישיר 

אם יעשו את ההשתלמות בבין-הזמנים נזכה גם אנחנו האברכים להשתתף בה, וכבוד ועונג יהיה לנו.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/3/2004 21:27 לינק ישיר 

אם ההנחת עבודה של מד"א הייתה משתנת עם מה שקורה בשטח אז ודאי שההענות הייתה מוגברת. הנוסחא מאוד פשוטה:
מספר הכוננים היום של מד"א, מהכוננים שלא עסוקים בכלום כל היום חוץ מלהיות כוננים שואף לאפס! מישום שדבר ראשון רב הכוננים הם מהציבור החרדי, והרי משפחה חרדית ממוצעת נפגעה בגלל הגזרות הכלכליות בלפחות 1500 ש"ח בממוצע!!!, לכן הכונן הולך היום לעבוד, כמו שאר הציבור בארץ אשר עובד ומתפרנס! כיום מד"א קובע את ההשתלמויות שלו כאילו היה הכונן עובד שכר של המערכת!
אם ההשתלמות היתה בחול המועד פסח אזי היתה טענה נגד כל הכוננים אם הם לא היו נרשמים, כי בסופו של דבר רוב רובו המוחלט של הכוננים בחול המועד פנוי או לפחות יכול לארגן לעצמו יומיים חופש מהעבודה לטובת השכלה כה חשובה!!!

מישהוא צריך לנער למעלה את החשיבה, ניגמרה ההנחת העבודה שאמרה: "אם הכונן עובד אז איך הוא כונן???"
אני לעצמי מרשה לקפוץ למקרה חמור באמצע העבודה אבל להפסיד יומיים עבודה זה לא בא בחשבון!!!
לא אפסיד את פרנסת משפחתי לטובת קורס, אפסיד את פרנסת משפחתי לטובת הצלת חיים, אפילו ספק הצלת חיים!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/3/2004 15:41 לינק ישיר 

דברים כדורבנות!
זו עוד תסמונת של מד"א כארגון ששכח שהוא מבוסס על מתנדבים!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/3/2004 21:56 לינק ישיר 

חבל שאתה חושב ככה.
אני דווקא חושב שיש אנשים במד"א שמוקירים ומעריכים את פעולת הכוננים ..גם אם הם עובדים ולא יכולים לצאת כל הזמן .
אני אישית מצדיע לכל מתנדב מד"א וביחוד לכוננים הנותנים כתף להצלת חיים לילה כיום. יישר כח ותמשיכו כך.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/3/2004 18:17 לינק ישיר 

אני הייתי שמחה לצאת להשתלמות, אילו הייתי יודעת על זה מראש... הביפר הראשון שקיבלתי בנושא היה יומיים לפני התאריך הצפוי. לא לכולם יוצא להגיע תדיר לתחנה ואני יודעת על עוד שני כוננים כמוני שלא יצאו משום שלא ידעו על כך מראש. עם כל הכבוד, גם אלו שעובדים ויכולים לקחת חופש, הם צריכים לדעת על כך בתחילת החודש לכל המאוחר כדי שיוכלו לסדר את הדברים בעבודה. ההשתלמויות האלו הם רעיון מצויין והייתי שמחה ללכת. חבל.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/3/2004 22:28 לינק ישיר 

משום מה יש לי הרגשה שלא רק זו הסיבה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בוטלה השתלמות כוננים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext