בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

"עדה החרדית" דארף צאלן 6 מיליאן טעקס?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/3/2004 20:18 לינק ישיר 
"עדה החרדית" דארף צאלן 6 מיליאן טעקס?

געטראפען אין
בחדרי חרדים

בד"ץ העדה החרדית בירושלים הגיע להסכם עם נציבות מס הכנסה, לפיו ישלם 6 מיליון שקל בגין שומות לשנים האחרונות. כך נודע ל"גלובס".
השומות הוצאו לבד"ץ, המשתייך לעדה האנטי-ציונית שמרכזה בשכונת מאה שערים, בגין פעילותו בתחום מתן ההכשרים. הבד"ץ עצמו הוא מלכ"ר שאינו חייב במס, אך פעילות עסקית של מלכ"רים חייבת במס בשיעורים רגילים.
מחזורו של תחום ההכשרים מוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה. מדובר בתחום בו פועלים גופים רבים, חלקם ממלכתיים וחלקם פרטיים-עדתיים. הפיצול הרב נגרם הן מסיבות של הלכה ומנהגים, הן מסיבות של פוליטיקה פנימית בציבור הדתי והחרדי והן בשל תחרות כלכלית על מקור הכנסה זה.

נציבות מס הכנסה מסרה בתגובה, כי חובת החיסיון מונעת ממנה למסור פרטים על נישומים. הבד"ץ מסר, כי כל ענייני המיסוי שלו מנוהלים כחוק.

גלובס


ווייסט איינער וואס דאס מיינט?!.

מיינט דאס אז די עדה החרדית נאך די געלט פון הכשרים, איז דא נאך 6 מיליאן פאר טעקס אליין?!.



דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/3/2004 20:29 לינק ישיר 

וואס האסטו געמיינט ווען די האסט געגעבן דיין טשעק פאר דעם שד"ר פון עדה החרדית?

אז עס איז א ארימע ארגעניזאציע?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > "עדה החרדית" דארף צאלן 6 מיליאן טעקס?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext