איין זאך ווילן מיר נאר צולייגן פאר אלע צייטונגען זשראנאליסטן וכדומה וואס נעמען סחורה פון דא צו בילדער צו ארטיקלעך
זאלן זיי כאטש מכיר טוב זיין
זיי דארפן נאר זיצען ביים קאמפיוטער און ארויספרינטען די סחורה
נשלח ב-18/3/2004 02:08
הגה"צ ר' יהושע רובין שליט"א חדב"נ כ"ק אדמו"ר מבאבוב שליט"א האט היינט געהאלטן א דרשת התעוררת און די באבובער כולל און האט מעורר געווען די יונגערלייט מרבה צי זיין בתפילה אויך האט ער איבער געגעבן אז די מצב היינט האט זיך אביסל געערגעט אין די רב האט היינט געהאט הויכער פיבער ממילא זאל מען מען זעהן אז מען זאל ווייטער אנהאלטן די משמורת תהילים
אזוי ווי די לעצטער פאר נעכט גייט מען היינט ביינאכט אויך זיך צוזאמקומען 9:45 אין די גרויסער באבובער ביהמ"ד אין אויס זאגן תהילים פון קפ' צ' ביזן סוף און מן הסתמא וועט זיין א דרשת התעוררת אזוי וןי ביז יעצט
נשלח ב-18/3/2004 02:31
יעדע נאכט איז געווען א דרשה?
תוקן על ידי - דישיגוטער - 18/03/2004 3:00:30
נשלח ב-18/3/2004 03:09
יא יעדער נאכט איז געווען א דרשה איין נאכט האט גערעדט כ"ק אדמו"ר מחוסט שליט"א איין נאכט הרה"ג ר' ברוך חנה גרינפעלד ני"ו משב"ק און איין נאכט הרה"ג ר' נחום מאיר גערמאן שליט"א
תוקן על ידי - 48street - 18/03/2004 3:09:42
נשלח ב-18/3/2004 03:16
מעניין אותי מה שאמר הגאון החסיד רבי נחום מאיר גערמאן שליט"א שהוא מתלמידיו החביבים של כ"ק האדמו"ר שליט"א מבאבוב (ידוע דרשתו הנלהבה שאמר בעת שקיבל האדמו"ר שליט"א את שבט ההנהגה)
מי שיודע תוכן דבריו, נא לכתבו באשכול זה
תודה
נשלח ב-18/3/2004 03:26
ר' נחום מאיר איז געווען פון די ערשטע תלמידים פון באבוב ווען ס'איז נאך געווען 10 קינדער זייער פשוט און די רב איז געווען די מגי"ש
בערך תש"י
בואו וראו עד כמה גדלה דביקות צעירי חסידי באבוב הלומדים בישיבות באבוב לרבם האדמו"ר שליט"א.
מאה ועשרים בחורי חמד קבלו על עצמם ללמוד שמונה שעות רצופות בלי שיחה בטילה,ועוד כמה עשרות קבלו ללמוד ארבע שעות ברציפות, והכל כדי שיזכו לראות ברפואותו השלימה של רבם הקדוש שליט"א שהם דבוקים בו בקשר של קיימא, קשר חזק ואמיץ.
איש א' ששמע מזה נכנס להיכל הישיבה לראות סדר הלימוד שם, כשיצא אמר שזמן רב לא ראה בחורי ישיבה לומדים גם יחד בהתמדה גדולה כזו.
זה מרים קרן התורה וקרן החסידות בעולם התורה