בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

די מצב פון באבאווער רבי

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/3/2004 23:05 לינק ישיר 

איך בין נישט קיין מבין אבער ס'איז זיכער א וועג וויאזוי מ'קען דאס טאן.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/3/2004 23:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

כ"ק אדמו"ר מבאבוב שליט"א



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/3/2004 23:13 לינק ישיר 

אריינצולייגען אין דער קאמפיוטער איז מסתמא נישט קיין פראבלעם, און אויך דאס אויסמעקען [איך מיין] איז נישט קיין פראבלעם, ווייל ס'איז אותיות פורחות באוויר.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/3/2004 23:27 לינק ישיר 

אינטערעסאנט אז פונקט לערנט די רבי דא נועם אלימלך

http://hydepark.co.il/hydepark/upload04/040317_232353-971_Bobov.jpg

תוקן על ידי - דישיגוטער - 17/03/2004 23:28:01



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/3/2004 00:14 לינק ישיר 

איין זאך ווילן מיר נאר צולייגן פאר אלע צייטונגען זשראנאליסטן וכדומה וואס נעמען סחורה פון דא צו בילדער צו ארטיקלעך

זאלן זיי כאטש מכיר טוב זיין

זיי דארפן נאר זיצען ביים קאמפיוטער און ארויספרינטען די סחורה



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/3/2004 02:08 לינק ישיר 

הגה"צ ר' יהושע רובין שליט"א חדב"נ כ"ק אדמו"ר מבאבוב שליט"א האט היינט געהאלטן א דרשת התעוררת און די באבובער כולל און האט מעורר געווען די יונגערלייט מרבה צי זיין בתפילה אויך האט ער איבער געגעבן אז די מצב היינט האט זיך אביסל געערגעט אין די רב האט היינט געהאט הויכער פיבער ממילא זאל מען מען זעהן אז מען זאל ווייטער אנהאלטן די משמורת תהילים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/3/2004 02:10 לינק ישיר 

מצורף קובץ

כ"ק אדמו"ר מבאבוב שליט"א



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/3/2004 02:14 לינק ישיר 

אזוי ווי די לעצטער פאר נעכט גייט מען היינט ביינאכט אויך זיך צוזאמקומען 9:45 אין די גרויסער באבובער ביהמ"ד אין אויס זאגן תהילים פון קפ' צ' ביזן סוף און מן הסתמא וועט זיין א דרשת התעוררת אזוי וןי ביז יעצט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/3/2004 02:31 לינק ישיר 

יעדע נאכט איז געווען א דרשה?

תוקן על ידי - דישיגוטער - 18/03/2004 3:00:30



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/3/2004 03:09 לינק ישיר 

יא יעדער נאכט איז געווען א דרשה איין נאכט האט גערעדט כ"ק אדמו"ר מחוסט שליט"א איין נאכט הרה"ג ר' ברוך חנה גרינפעלד ני"ו משב"ק און איין נאכט הרה"ג ר' נחום מאיר גערמאן שליט"א

תוקן על ידי - 48street - 18/03/2004 3:09:42



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/3/2004 03:16 לינק ישיר 

מעניין אותי מה שאמר הגאון החסיד רבי נחום מאיר גערמאן שליט"א שהוא מתלמידיו החביבים של כ"ק האדמו"ר שליט"א מבאבוב (ידוע דרשתו הנלהבה שאמר בעת שקיבל האדמו"ר שליט"א את שבט ההנהגה)
מי שיודע תוכן דבריו, נא לכתבו באשכול זה
תודה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/3/2004 03:26 לינק ישיר 

ר' נחום מאיר איז געווען פון די ערשטע תלמידים פון באבוב ווען ס'איז נאך געווען 10 קינדער זייער פשוט און די רב איז געווען די מגי"ש
בערך תש"י

תוקן על ידי - דישיגוטער - 18/03/2004 3:29:27



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/3/2004 04:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/3/2004 04:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/3/2004 08:39 לינק ישיר 

בואו וראו עד כמה גדלה דביקות צעירי חסידי באבוב הלומדים בישיבות באבוב לרבם האדמו"ר שליט"א.
מאה ועשרים בחורי חמד קבלו על עצמם ללמוד שמונה שעות רצופות בלי שיחה בטילה,ועוד כמה עשרות קבלו ללמוד ארבע שעות ברציפות, והכל כדי שיזכו לראות ברפואותו השלימה של רבם הקדוש שליט"א שהם דבוקים בו בקשר של קיימא, קשר חזק ואמיץ.
איש א' ששמע מזה נכנס להיכל הישיבה לראות סדר הלימוד שם, כשיצא אמר שזמן רב לא ראה בחורי ישיבה לומדים גם יחד בהתמדה גדולה כזו.
זה מרים קרן התורה וקרן החסידות בעולם התורה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > די מצב פון באבאווער רבי
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 ... 7 8 9 לדף הבא סך הכל 9 דפים.

bholext