בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הצילו את נהג האמבולנס!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/3/2004 21:57 לינק ישיר 
הצילו את נהג האמבולנס!

שלום חברים!
מזה שנה וחצי שסיימתי קורס נהגי אמבולנס בהצלחה ואינני מצליח להשתבץ כמתנדב עקב בירוקרטיה וכיו"ב...אודה לכם מאד אם תוכלו לחוות את דעתכם בנושא!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/3/2004 22:51 לינק ישיר 

אחי! אפשר לברך אותך בברכת וולקם טו דה קלאב!!
ברוך בואכה למועדון האנשים אשר מיחוץ לקומבינט "אלחייאני", והם גם אחרי אין ספור השתלמויות בדיוק אצלם המחשב של משרד מתנדבים יתקלקל וכל המידע על ההשתלמויות שלך ימחק! וגם אז כשחשבת שסיימת את ההשתלמויות יגידו לך עכשיו השתלמויות בנסיעה דחופה!
בקיצור אתה תהיה נהג בירושלים רק אחרי שתהפוך לאיזה מנהל תחנה את השולחן!!!

אם אתה אחרי כל זה ועדיין לא הצלחת להשתבץ, סימן שלא הפכת את השולחן הנכון...

אני אישית הפכתי כבר 4 שולחנות וכולם התברורו כלא נכונים
אם אתה מוצא את השולחן הנכון תודיע לי בבקשה
בהצלחה...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/3/2004 23:36 לינק ישיר 

תן יותר פרטים...

טסט עשית?
יש לך רישיון נהיגה ביד?

ספר איפה אתה אוחז.

אולי... נוכל לעזור.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/3/2004 00:23 לינק ישיר 

חמור מאד מה שhyasolin מספר/ת.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2004 00:44 לינק ישיר 

קודם כל תודה
עשיתי את הקורס כאשר היו לי שלש שנים רישיוןנהיגה סימתי את הקורס הרפואי בהצלחה כולל את הנוהלים ונאמר לי במפורשות שכאשר יהיו לי ארבע שנים אוכל להמשיך את הנהיגה [והדרישות של מד"א היו ארבע שנים רישיון נהיגה]ועכשיו יש לי כבר ארבע וחצי שנים ואינני מצליח למרות כל המאמצים להירשם כמתנדב ובודאי שלא להמשיך כנהג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2004 00:53 לינק ישיר 

למען החיים,אם תוכל לעשות משהו בנדון זה יהיה לא פחות מהצלת חיים
כבר הוציאו לי את הנשמה והלוואי שיעלה בידך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2004 02:24 לינק ישיר 

משהו מוזר בסיפור שלך
סיימת כל המבחנים ? איפה תעודה ? יש ? אז למה אתה לא מתנדב ? הרי אתה חתום לשנתיים התחייבות ? באיזה איזור ? תשאיר פרטים וננסה לעזור לך.

אני מקווה שעד היום פעלת לפי הנהלים!!!!!!!!!

ולגבי ההוא שמציע להפוך שולחנות ... עזוב זה דברים שלא יעזרו לו ולא לך אז אל תנסה אפילו

לילה טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-22/3/2004 09:36 לינק ישיר 

אני שואל שוב...

האם יש לך רישיון לנהוג באמבולנס?

האם עשית מבחנים כאלו כמו טסט וכו'?

האם מאז הקורס אתה מתנדב פעיל במד"א ירושלים?

מאיזה איזור אתה בירושלים?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/3/2004 09:37 לינק ישיר 

מה שנכון נכון!
מדא ירושלים מזמן שכח שהוא ארגון מתנדבים.
הם "סובלים" מעודף מתנדבים,
ולכן מתעללים במתנדבים כמה שרק אפשר.
כל יום פקידון זה או אחר נזכר להמציא תקנה או מכשול חדש.
בקורס אמרו לנו שאחרי 5 משמרות אנחנו מקבליחם רשיון, במציאות- עשרות השתלמויות לא יספקו את "הממונים" למינהם, למרות כל השבחים וההמלצות שיעבירו עליך הנהגים המנוסים.
ובאשר ל"תקלות" ולאיבוד המסמכים שהוזכרו לעיל, זה פשוט נכון!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2004 10:14 לינק ישיר 

יש נהלים ברורים לקבלת רישיון למשל 20 משמרות חובה וכו'
אבל... מי שמראה נחישות ואכפתיות מקבל זאת מהר , כיוון שלמד"א יש הרבה מתנדבים הברירה היחידה לסינון זה לקחת דבר ראשון את היעילים ביותר שאותם רואים במשמרות עוד ועוד ולא כל יום בבכינות זאת או אחרת.

אני כותב זאת בלי לפגוע ח"ו בכותבים לעיל כי אותם אני לא מכיר באופן אישי.

ו... אני לא מכחיש שיש איזה בעייה בנושא המתנדבים אבל... זה דברים שבטיפול יום יומי וזה התחיל בחלוקה לפי שכונות שבכל שכונה יש מפקד אחראי וכו' וכיום לאט לאט יש יותר דאגה פרטנית לכל מתנדב ומתנדב. אם כי תמיד יש מה לשפר ובהכירותי את הנפשות הפועלות הם בשאיפה כל יום לשיפור נוסף.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-22/3/2004 20:43 לינק ישיר 

"למען החיים":

אף אחד לא ילמד אותי מה זה נחישות!!!
לילות שלמים מיחוץ לבית! מריבות עד אין ספור עם אשתי על ההתנדבויות האלה!!! למעלה מ 60 השתלמויות חובש והתנדבויות שונות ומשונות, ערבתי את אבי חובב אישית שהוא בעצמו שם מקלות בגלגלים בנושא האישור שלי לנהוג!!!
אתה מוזמן לישאול נהגים איך נוהג יוסי אסולין מאלון שבות! שנתיים אני נהג באלון שבות באמבולנס מד"א באחריות המועצה, אבל למד"א ים זה לא מספיק, איך אמר גבי אלחאני:"מקרה לחודש יש לך???" גבי יש לי לפחות 3 מקרים בשבוע תבדוק ברשומים שלך מיהו אמבולנס 151 אלון שבות!

אבל ניחה אמרתי לעצמי בוא נתרום נעזור לעיר הקודש י-ם בהצלת חיים, שזה מגיע ללעבור שלב בהשתלמות, ושזה מגיע לאישורים, כל אחד בורח מהאחריות בין אם זה משרד מתנדבים ובין אם זה גבי אלחיאני!!!
השתלמתי נהיגה עם הלמן, רבקה, זכי, ג'קי, ג'באר וכו' וכו' ופתאום כשהגיע רגע ההכרעה נפל המחשב למשרד משתלמים ואז פתאום מישום מקום יש הנפצה חדשה לגבי "השתלמות עם הנהג בנסיעה דחופה" ואח"כ מה???
לא הספיק 15 השתלמויות משרד מתנדבים ואח"כ 20 השתלמויות נהיגה רגילה ???? צריך עוד ועוד ועוד ועוד
ואתה עוד מדבר איתי על נחישות????
בוא אני אראה לך אנשים שנהגו שעתיים!! כן שעתיים ובגלל שהם בקומבינה הם מאושרים רגילות דחופות ואם האמבולנס היה מטוס אז הם היו היום טייסי קרב!!! אנשים שהיום הם עובדים, ואנשים שהם היום מתדנבים! (אגב בזוכתם המוסכים בירושלים מתפרנסים ע"ע שבוע שעבר 4 תאונות)
אפלו אחראי רפואה גוש עציון שהוא למעשה המפקד הישר שלי מצד מד"א (כמו מפקדיי שכונות) אינו מצליח לקדם את העניין שלי מול מנהל התחנה.
אז רק תגיד לי מה אני עוד צריך לעשות משביל להתנדב??? לפתוח חברת אמבולנסים משלי???
מד"א לא רוצים מתנדבים בתחנה, הם רוצים חברים בקומבינה ומי שלא בקומבינה נשאר בטריבונה נקודה.
אם משהוא יכול לעזור לי עם הגורמים הנכונים בבקשה! אני כמעט מתחנן! ביפר: 22545

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 22/03/2004 21:19:26



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2004 20:57 לינק ישיר 

אוהו הבחור בקריזזזזזז!!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/3/2004 21:02 לינק ישיר 

האם משהוא חושב שהכריז שלי לא מוצדק????
דוגמא חייה מהפורום: כותב "למען החיים":
"יש כללים ברורים מאוד"..."למשל..."
אם הם כל כך ברורים תגיד לי אתה באיזה נוהל "משתלם נהיגה", כתוב השתלמות בנהיגה רגילה ואח"כ בדחופה כאשר מדובר בהשתלמות שהיא דרך משרד המתנדבים עם נהג צמוד???


תוקן על ידי - hyasolin - 22/03/2004 21:19:42



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/3/2004 04:02 לינק ישיר 

יוסי היקר

בסוף דברי כתבתי שאני לא מתכוון ספיציפית למקרה זה או אחר אלא כתבתי באופן כללי.

קראתי את דבריך אני יבדוק קצת במה מדובר ו.... אחזור.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-23/3/2004 22:19 לינק ישיר 

תראה: אינ בן אדם שהולך עם הבחירות שלו עד הסוף, מאוד כואב לי שמד"א ירושלים לא מעונינים/לא רוצים/ בנהגים מתנדבים נוספים, אם מישהוא היה אומר לי "אנחנו לא רוצים אותך" הייתי מותר.
אבל זה בעיה בירוקרטית נטו אז למה??? פשוט למה?? מה אני מצורע???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/3/2004 01:05 לינק ישיר 

hyasolin
שום רב , ושום יועץ נישואין דתי או חילוני , ואף בכיר / אחראי , וכל אחד באשר הוא
לא יסכימו איתך שתלך להתנדב כאשר המחיר לכך הוא לריב עם האישה אין ספור מריבות כדבריך !
אולי יד אשתך בדבר ? לך תדע .....

אספר לך סיפור : בזמן מלחמת המפרץ טיילתי להנאתי בליל שבת ברחובה של עיר כשלפתע ניגש אלי אחד ממתנדבי התחנה יחד עם אשתו ו4 מילדיהם הקטנים ושואל אותי האם צריכים עדיין מתנדבים כוננים בתחנה , אמרתי לו שכרגע לא , אז הוא הקשה שוב ובכ"ז אולי יש איזה אמבולנס שאני אשב עליו בתור מתנדב משמרת , השבתי לו בשלילה כי באמת לא היה , לו רק היית רואה איזה חיוך של אושר התפשט על פניה של אשתו . והמבין יבין!

תוקן על ידי - witty - 24/03/2004 1:06:04



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הצילו את נהג האמבולנס!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext