תמיכה או התנגדות של בת הזוג להתנדבות, שווה דיון באשכול נפרד, חבל לסטות מהנושא,
חייבים להביא את העניין לכדי פתרון.
נשלח ב-24/3/2004 17:45
חברה לא צריך להגזים...
כל בן אדם נשוי כאשר הוא מתנדב זה בא על חשבון משהוא
בעניין שלי רק רציתי להבהיר שאצלי ההקרבה היא מאוד גדולה לעומת ההקרבה המאוד גדולה של המערכת שאני לא אהיה נהג!