בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ב1 בלילה " רכב התהפך פה אני יורד לוואדי"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/3/2004 21:17 לינק ישיר 
ב1 בלילה " רכב התהפך פה אני יורד לוואדי"

אמש ב1 בלילה צעק איתן אוחיון, אני רואה כרגע רכב בקסטל שהתדרדר לוואדי, אני יורד לואדי לראות מה קרה אנא הזמינו מדא.
אייל זהבי הפאראמדיק עלה במירס והתעדכן מאיתן על התאונה.
מדא הוזמן , איתן טיפל בנפגעים עד בוא האמבולנסים.

מירס!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ב1 בלילה " רכב התהפך פה אני יורד לוואדי"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext