בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בחור ישיבה כנראה מקול תורה מת מהייבשות

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/3/2004 18:00 לינק ישיר 
בחור ישיבה כנראה מקול תורה מת מהייבשות

בים המלח, שמו טרם הותר לפרסום



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/3/2004 18:32 לינק ישיר 

הבחור בן 19 לומד בישיבת קול תורה בירושלים מתגורר בבני ברק , התייבש במהלך טיול בנחל ערוגות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/3/2004 20:56 לינק ישיר 

צעיר בן 19 מת באמצע טיול בנחל ערוגות



התמוטט מסיבה שאינה ברורה בירידות של מעלה בני-המושבים. חברו ניסה לבצע בו החייאה, אולם רופא של חיל-האוויר נאלץ לקבוע את מותו. השניים יצאו לטיול מצוידים בכובעים ו-10 ליטר מים
ארצי חלפון



צעיר בן 19, תושב בני-ברק, מת אחר-הצהריים (יום ג') במהלך טיול פרטי בנמל ערוגות, בשמורת עין-גדי. סיבת המוות עדיין לא ידועה.




הצעיר יצא עם חברו לטיול בשמורת הטבע. בשלב מסוים, באמצע הירידה של מעלה בני-המושבים, ישב והתמוטט, כשהוא מתלונן על שאינו חש בטוב. חברו התקשר למוקד המשטרה, שיצרה קשר עם יחידת החילוץ עין-גדי.



היחידה הזעיקה את מנהל שמורת הטבע, דודי גרינבאום, שהגיע ראשון את הצעיר.



"החבר שהיה עמו ביצע בו עיסוי לב והנשמה, בהתאם להוראות שקיבל מהשוטר בטלפון", סיפר גרינבאום ל-ynet. "הוא היה קר רוח ופעל למופת. כשאני הגעתי למקום, הוא כבר היה ללא דופק ולא נשם. בכל זאת המשכתי במאמצי החייאה, אך לשווא".



רופא של חיל-האוויר שהגיע למקום קבע את מותו של הצעיר. נסיבות המוות עדיין נחקרות. לא נמצאו עליו סימני חום או התייבשות.



(23.03.04, 19:12)



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/3/2004 21:40 לינק ישיר 

שמו הותר לפרסום:

בן ציון פלאח מבני ברק בן 19 למד בקול תורה

זכרונו לברכה.


מכאן תנחומנו למשפחה שלא יידעו עוד צער.




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-23/3/2004 23:01 לינק ישיר 

הלוויתו יוצאת כעת מרחוב השלושה בבני ברק.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בחור ישיבה כנראה מקול תורה מת מהייבשות
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext