צעיר בן 19 מת באמצע טיול בנחל ערוגות
התמוטט מסיבה שאינה ברורה בירידות של מעלה בני-המושבים. חברו ניסה לבצע בו החייאה, אולם רופא של חיל-האוויר נאלץ לקבוע את מותו. השניים יצאו לטיול מצוידים בכובעים ו-10 ליטר מים
ארצי חלפון
צעיר בן 19, תושב בני-ברק, מת אחר-הצהריים (יום ג') במהלך טיול פרטי בנמל ערוגות, בשמורת עין-גדי. סיבת המוות עדיין לא ידועה.
הצעיר יצא עם חברו לטיול בשמורת הטבע. בשלב מסוים, באמצע הירידה של מעלה בני-המושבים, ישב והתמוטט, כשהוא מתלונן על שאינו חש בטוב. חברו התקשר למוקד המשטרה, שיצרה קשר עם יחידת החילוץ עין-גדי.
היחידה הזעיקה את מנהל שמורת הטבע, דודי גרינבאום, שהגיע ראשון את הצעיר.
"החבר שהיה עמו ביצע בו עיסוי לב והנשמה, בהתאם להוראות שקיבל מהשוטר בטלפון", סיפר גרינבאום ל-ynet. "הוא היה קר רוח ופעל למופת. כשאני הגעתי למקום, הוא כבר היה ללא דופק ולא נשם. בכל זאת המשכתי במאמצי החייאה, אך לשווא".
רופא של חיל-האוויר שהגיע למקום קבע את מותו של הצעיר. נסיבות המוות עדיין נחקרות. לא נמצאו עליו סימני חום או התייבשות.
(23.03.04, 19:12)
|
|