אופנוע הצלה נפרץ, ונגנב ציוד מציל חיים!!
מצורף קובץאופנוע הצלה נפרץ הלילה בנוה יעקב ונגנב ציוד מציל חיים!!
בוקר טוב
הלילה נפרץ אופנוע "הצלה וחירום" של ארגון "הצלה ירושלים" בשכונת נוה יעקב .
האופנוע שחנה בסמוך לביתו של כונן מד"א-הצלה , נפרץ והתיבה הצהובה ובתוכה הציוד נגנב על כל תכולתו היקרה והחשובה.
לאחר סריקה באזור נמצא הארגז ריק מציוד בתוך אחד הפחים.
ציוד ההחייאה המתקדם ומכשיר למתן שוקים חשמליים, וכן אפוד של כונן הצלה וחירום נגנבו וטרם נמצאו.
תלונה הוגשה למשטרה , מחשש שגורמים עויינים מעורבים בגניבה.
מדובר בציוד יקר ערך שמציל חיים מידי יום ביומו.
כל היודע או נתקל בציוד מתבקש להודיע לתחנת המשטרה הקרובה.

|
|