בית וגן פעוטה נפלה מקומה שלישית.
לפני כמה דקות בשכונת בית וגן בירושלים פעוטה כבת שלוש נפלה מקומה שלישית.
כונני מדא הצלה היו במקום תוך רגעים מקבלת הקריאה , טיפלו בפעוטה שדיממה והיתה מעורפלת הכרה.
אמבולנס השכונתי פינה אותה וחבר לנט"ן שפינה את הילדה להדסה עין כרם לחדר הטראומה במצב
בינוני.
פורום רוטר בשם הצלה ירושלים..
|
|