בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בית וגן פעוטה נפלה מקומה שלישית.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/3/2004 17:07 לינק ישיר 
בית וגן פעוטה נפלה מקומה שלישית.



לפני כמה דקות בשכונת בית וגן בירושלים פעוטה כבת שלוש נפלה מקומה שלישית.
כונני מדא הצלה היו במקום תוך רגעים מקבלת הקריאה , טיפלו בפעוטה שדיממה והיתה מעורפלת הכרה.
אמבולנס השכונתי פינה אותה וחבר לנט"ן שפינה את הילדה להדסה עין כרם לחדר הטראומה במצב
בינוני.


פורום רוטר בשם הצלה ירושלים..



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בית וגן פעוטה נפלה מקומה שלישית.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext