בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ילד בן שנתיים נפל מ 3 קומות בבית שמש.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/3/2004 20:06 לינק ישיר 
ילד בן שנתיים נפל מ 3 קומות בבית שמש.

הילד בן השנתיים טיפס על מרפסת ונפל 3 קומות. כונני מד"א ו"הצלה ירושלים" ראובן כהן, אברהם פרידמן ומשה ברונר שהגיעו מידית למקום מצאו את הילד בהכרה עם שבר ביד וברגל וסימני פגיעת ראש.
לאחר חבישה וקיבוע פונה לעין כרם בדרך התדרדר מצבו ואיבד את הכרתו, כאמור כרגע הוא מונשם במצב קשה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ילד בן שנתיים נפל מ 3 קומות בבית שמש.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext