בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

פאר חוה"מ 2וועלט מלחמה אויףCD-ROM\DVD

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/4/2004 10:28 לינק ישיר 

פארוואס זאלן גראסעריס זיין אפען יעצט?

מ'קען מיינען ס'איז געווען 8 הונגער טעג.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 12:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ

קודם כל איך האב נישט געגלייבט אז ס'גייט מיר אנקומען אויף פאסט א סעמפל, און למעשה איז יא געקומען.

איך האלט עס יעצט אינמיטן קוקן און איך האב מיר געמוזט אפשטעלן אביסל פון התרגשות וואס איך זעה דא.

רבותי עס לוינט זיך צו קויפן דעם די-ווי-די פון די צווייטע וועלט מלחמה, ס'איז מוראדיג, כאפטס אריין ווי לאנג ס'איז נאך דא.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 16:49 לינק ישיר 

שעקויאך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/4/2004 06:00 לינק ישיר 

דזובוי וואס איז גישעהן ביזט גיגאנגען ציילען ספירה אינמיטען וואטשען
יעצט איז דא א סעיל אויף די דיווידי אויך 25 אזוי ווי די סידי ביי www.live-history.com אדער ביי די לינק www.paypal.com/xclick/business=nhhs%40netzero.net&item_name=world+at+war+dvd&amount=25.00&no_note=1¤cy_code=USD&lc=US



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 01:23 לינק ישיר 

זעהר דיסאפאינטעד

דאס איז א וועלט מלחמה

ווי איז אהרון? ווי איז זלמן לייב?




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/4/2004 05:59 לינק ישיר 

פאר זעכציג יאר צוריק האט נאךאזוי אויסגיזעהן א וועלט מלחמה אבער די דריטע וועלט מלחמה היינט איז שוין מער פארגעשריטען אזוי ווי די צווייטע וועלט מלחמה איז גיווען מער פארגעשריטען ווי די ערשטע



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/4/2004 04:07 לינק ישיר 

גוט פאר די יום השואה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > פאר חוה"מ 2וועלט מלחמה אויףCD-ROM\DVD
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 סך הכל 2 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.