בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מתנת חג למתנדבי מדא ירושלים !!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/4/2004 15:20 לינק ישיר 
מתנת חג למתנדבי מדא ירושלים !!!

כמידי שנה,המתנות לקראת חג הפסח הקרב ובא נמצאים אצל מפקדי הצוותות והינכם מתבקשים לגשת לקחתם .


ברכת חג כשר ושמח



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2004 00:41 לינק ישיר 

"מתנות" וואו! איזה כייף!
בקבוק היין משנה שעברה היה יותר יפה.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-2/4/2004 01:16 לינק ישיר 

מה הביאו השנה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2004 12:37 לינק ישיר 

שירה צודקת ,
ישיבישער לשאלתך איזה מתנה , בקבוק יין , אבל הבקבוק בשנה שעברה היה יותר יפה ויותר משובח



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/4/2004 14:01 לינק ישיר 

אה..

מה זה משנה הרי את שניהם לא נשתה...

העיקר שיהיה מזכרת ושי קטן על מה שהחברים עושים במשך כל השנה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2004 00:27 לינק ישיר 

למה לא נשתה ? היין כשר למהדרין ,



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-4/4/2004 00:30 לינק ישיר 

באמת, מיקי_מאוס, איזה שאלה זו?
אתה לא מבין שלא משנה איזה בקבוק זה וכמה הוא יפה - הוא הולך להיות קישוט או מזכרת לכל מורעל מצוי. ברור שלא שותים אותו .



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-4/4/2004 00:46 לינק ישיר 

נכון!!

זה לא היין אלא הבקבוק... המזכרת...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/4/2004 14:59 לינק ישיר 

על תדאגו , לא שתיתי , לא אותו ולא את קודמו , אישתי דחפה אותו במגירה של היינות , למזכרת ,



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מתנת חג למתנדבי מדא ירושלים !!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext