בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אופנוע הצלה ירושלים נגנב אמש !!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/4/2004 12:13 לינק ישיר 
אופנוע הצלה ירושלים נגנב אמש !!!!

מדובר באופנוע הצלה וחירום מס' 31
האופנוע מסוג סאן יאנג, מספר הרישוי- 84-454-51
על האופנוע רשום "הצלה-מד"א31 " וכיתוב "כונני מד"א.
באופנוע היה ציוד החייאה מלא.


כנראה שאופנועי הצלה נמצאים על הכוונת של גורמים פליליים כאלו או אחרים ועל כך עירנותכם תהיה חשובה.

כזכור, בשבוע שעבר מאותו שכונה נגנב ציוד מאופנוע אחר אולם הוא הוחזר אמש.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2004 13:29 לינק ישיר 

מד"א מוקד ארצי , לידיעתך : האופנוע שנגנב הבוקר מירושלים , נמצא בכפר סמוך לרמאללה , ללא הציוד נרפואי , הרולר ומעיל אופנועים שחור שעליו הכיתוב " חובש " לתשומת לבכם ,
דורון קוטלר



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/4/2004 13:29 לינק ישיר 

האופנוע נמצא בכפר סמוך לרמאלה

ללא הציוד הרפואי וללא הרולרים וללא אפוד החובש.


להגביר עירנות.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2004 13:30 לינק ישיר 

ההודעה האחרונה נשלחה לביפר כוננים , ע"י מד"א מוקד ארצי ,



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-2/4/2004 13:57 לינק ישיר 

אכן, מיקי.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2004 16:08 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונות בלעדיות מהאופנוע בתחנת המשטרה אחרי שנמצא בכפר ערבי סמוך לרמאלה.

הרולר על מקומו אולם האופנוע שבור וחבול.
הציוד נגנב.

ועל האופנוע היה הרבה כתמי דם, כנראה שהגנבים נפצעו בעת הפריצה .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2004 16:11 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2004 16:12 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2004 16:13 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/4/2004 16:16 לינק ישיר 

מצורף קובץ

..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2004 22:34 לינק ישיר 

תארו לכם...

זה היה יכול להיות משעשע, שהם נפצעים וזקוקים לטיפול רפואי של מד"א..

תגידו של מי האופנוע?!

ממש מפחיד אותי להגיע לזירות של פיגועים עכשיו ....




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/4/2004 22:52 לינק ישיר 

יובל גושן נוה יעקב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אופנוע הצלה ירושלים נגנב אמש !!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext