נס בביתר עילית
סיפור מהלילה : בשעה 2:30 לפנות בוקר התקשר תושב ביתר עילית למודק 102 והתלונן שמחדר המדרגות בבנין יש ריח חריף של גז צוות כיבוי שהגיע למקום עם גיבוי כונן "הצלה ביתר" הריח ריח חריף מאד של גז מבדיקה של מוני הגז של הבניין אותר מס' הבית שממנו דולף הגז לפי " ריצת" המונה שכמובן נסגר מיד ע"י איש כיבוי האש במקביל הוזמן אמבולנס לכל מקרה שלא יהיה חלילה , אנשי הבית ממנו דולף הגז התעוררו מהשינה למשמע הצילצולים בדלת והופתעו לגלות צוות שלם עומד מאחרי הדלת , כמובן שמיד הם הריחו את ריח הגז והוצאו מהדירה כל המשפחה , בבדיקה של איש הכיבוי הסתבר שכנראה עקרת הבית ניקתה את התנור לפסח ושכחה להחזיר את הצינור של הגז והוא דלף במשך כמה שעות בלי שבני הבית שמו לב לכך בבדיקה של כונני "הצלה ביתר" נבדקו כל בני הבית וכולם נמצאו בריאים ושלמים ב"ה
לציין שאלמלא ערנותו של השכן המקרה היה נגמר חלילה באסון
"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן
|
|