תמונות מתנדבי מגן דוד אדום-הצלה ירושלים! מצורף קובץ
כאות הוקרה על פעילותם של אלפי מתנדבי מד"א-"הצלה" בכל שעות היממה בכל ימות השנה החלטנו מנהלי הפורום להעלות לקראת חג הפסח את תמונותיהם של המתנדבים הרבים בפעילות בשטח, אם בתאונות דרכים, אם בפיגועי טירור , אם בשיעורי תורה של ארגון הצלה ואם במסיבות.
אנו נכניס תמונות עד כמה שיש לנו במלאי ובארכיון.
נשתדל להביא במהלך הזמן כמה שיותר תמונות של כמה שיותר מתנדבים.
נודה לכם אם תוסיפו ממאגרכם עוד תמונות של חברים.
אגב, גם תמונות עובדי מד"א מתקבלות בברכה ואך אנו נכניס כמה !!
חג שמח.
התמונה הראשונה כמובן של מורנו ורבנו נשיא ארגון "הצלה" הגאון רבי משה הלברשטאם שליט"א