חברי חברי-הצלה,
ראשית אנכי אישית נורא נהנתי לצפות בתמונות של מכרי זה שנים ביחוד לצפות ברמה הכל כך גבוהה של איכות התמונה.
אך דבר קטן מעיק עלי ולא כ"כ ברור לי,
הלא אתם מפרסמים תמונות של חובשים שרבים מהם מאד מאד לא מעונינים שתמונתם תתפורסם באינטרנט וכששמעו שהם מופעיים נתאכזבו וזעמו.
ויותר מזה , נוכחתי בעצמי לדעת על כאלה שלא מעונינים שידעו שהם חובשים (בני ישיבות שנרתעים מהמשגיח וכדו')
אז נכון שאשכול כזה מביא צפיות בלי סוף אבל השאלה ממה נכון לקבל את הרייטניג מבלי לפגוע באנשים שבסך הכל ביקשו פרטיות.
|
|