בית פורומים הצלה ומדא ישראל

תמונות מתנדבי מגן דוד אדום-הצלה ירושלים!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/4/2004 11:17 לינק ישיר 

מצורף קובץ

זאב קשש מפקד צוות נווה יעקב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 11:18 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי דויטש



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 11:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי יעקובי ס. מ. צוות מבכירי הצלה



מותק של בנאדם!



תוקן על ידי - הצלה_ישראל - 15/07/2004 3:11:46



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 11:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי יעקבי בצעירותו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 11:26 לינק ישיר 

מצורף קובץ

איל בן עטר הענק



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 11:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בנצי אוירינג מוותיקי המתנדבים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 11:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הירש ויונגרייז בימין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 11:29 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יענקי ברגר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 11:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בראון שתמיד מחייך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 11:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

חיים הר כסף מ. צוות מרכז העיר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/4/2004 11:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יניב יפה מ. צוות בית הכרם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/4/2004 00:24 לינק ישיר 

בקרוב למען החיים יציף אותנו בתמונות..

כרגיל...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/4/2004 16:48 לינק ישיר 

חברי חברי-הצלה,
ראשית אנכי אישית נורא נהנתי לצפות בתמונות של מכרי זה שנים ביחוד לצפות ברמה הכל כך גבוהה של איכות התמונה.

אך דבר קטן מעיק עלי ולא כ"כ ברור לי,
הלא אתם מפרסמים תמונות של חובשים שרבים מהם מאד מאד לא מעונינים שתמונתם תתפורסם באינטרנט וכששמעו שהם מופעיים נתאכזבו וזעמו.
ויותר מזה , נוכחתי בעצמי לדעת על כאלה שלא מעונינים שידעו שהם חובשים (בני ישיבות שנרתעים מהמשגיח וכדו')


אז נכון שאשכול כזה מביא צפיות בלי סוף אבל השאלה ממה נכון לקבל את הרייטניג מבלי לפגוע באנשים שבסך הכל ביקשו פרטיות.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/4/2004 02:23 לינק ישיר 

רכילונט יקירי

א. תודה על המחמאה....

ב. אין בהצלה בחורים שאמור להיות להם בעייה עם משגיחים וכדו'

ג. כל חבר הצלה אינו מתבייש במה שהוא עושה אלא להיפך... איננו מכירים מתנדבים שיוצאים לטפל כשהם לובשים מסיכה על פניהם שלא יזהו אותם.
אם בכל אופן יש מישהו שיש לו עניין שתמונתו לא תופיע יוכל לבקש מאיתנו ונסיר אותה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/4/2004 01:01 לינק ישיר 

למה אין תמונה של אחד מהגדולים בתחום בן ציון אוירניג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > תמונות מתנדבי מגן דוד אדום-הצלה ירושלים!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
לדף הקודם 1 2 3 ... 5 6 7 ... 10 11 12 לדף הבא סך הכל 12 דפים.

bholext
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.