מז"ט למתנדב הארגון וחבר ההנהלה הרב יעקב בערגער שליט"א על קניית רכבו החדש ! יה"ר שתזכה להציל ולקיים נפשות והרי זה כאילו קיימת עולמות מלאים, לצערי אין לי עדיין תמונה של הרכב החדש בפעולה , לכך אביא מספר תמונות אילוסטרציה למצולמים אין (כמעט) קשר לכתבה
עוד
ועוד
אחרון...
ומה יהיה עם הVOLVO שלו? יענקי תתחדש ולא לשכוח לקחת אותנו טרמפ.....
מזל טוב ליענקי ידידנו !! מה יהיה באמת עם הוולבו?.........
למיטב ידיעתי הולבוו נמכרה. אף אחד לר קיבל אותה מתנה, אז להירגע
כבר בניתי עליה....
ישיבישער, בנית?? תהרוס !!
דווקא נראה לי שראיתי את הג'יפ החדש שלו כשיענקי הגיע ללוויה של אבא של דוקי. או שזה חדשדש מהימים האחרונים..
מעניין שמפרגנים לו שמעתי מכמה חברים צרי עין שלא כול כך מרוצים על זה העיקר שהוא יעשה רק מעשים טובים עם זה
אצלנו כולנו אחים וכולנו טובים וכולנו מפרגנים האחד לשני. !!